Furnipart A/S
Design og distribution
af greb til hjemmet

DNA har spillet en vigtig rolle i udarbejdelse af den salgsstrategi og plan, der har skabt os vækst de seneste år. DNAs medlemsmodel giver os en løbende tilknytning, og derved kan de også konstant spille en rolle i eksekvering af den udarbejdet strategi og plan.

– Ramus Byriel / CEO og partner

Anbefaling

Gennem DNA har vi fået adgang til forretningsorienterede og meget dedikerede konsulenter, der udfordrer os, giver sparring og assistance.

DNA har spillet en vigtig rolle i udarbejdelsen af den salgsstrategi og plan, der har skabt os vækst de seneste år. DNAs medlemsmodel giver os en løbende tilknytning, og derved kan de også konstant spille en rolle i eksekvering af den udarbejdet strategi og plan.

– Rasmus Byriel, CEO & partner, Furnipart A/S

Om Furnipart

Furnipart er en dansk designvirksomhed, men ikke kun inden for dansk design. Vores samarbejde med både danske og udenlandske designere giver os et internationalt sigte, og vi bevæger os derfor ubesværet over landegrænser.

Det, der binder os sammen hos furnipart, er vores passion for at hjælpe mennesker til at skabe smukke og personlige hjem.

Vi undersøger, er nysgerrige, og vi er ikke bange for at udfordre ”plejer”. Vi bruger gerne nye designere, vi rykker grænserne for, hvad man plejer, at gøre, og vi skeler ikke til, hvad tendenserne siger, men skaber dem.