Få en fælles bevidsthed

Intro-session til principperne om at være nyttige og meningsfuld som for verden.

Få 2 timers gratis session – det er din adgang til alle andre uddannelsesprogrammer og sessioner, vi tilbyder. Vi gør det på denne måde for at sikre et solidt og fælles fundament og for at opnå størst mulig effekt og værdi for alle.

I denne 2 timers intro-session får du indsigt i det grundlæggende om, hvordan du bliver nyttig – som individ, team og virksomhed. Du får basislinjen for data, principper og metoder til at flytte fra at formulere et formål – til faktisk at aktivere det.

Formål er forretning

Det vigtigste at forstå og acceptere er, at formål er den højeste autoritet i virksomheden. Det er ikke et brand purpose eller et public affairs-projekt. Formålet er derimod den centrale, kommercielle og inspirerende motor, der sætter retningen for alle forretningskritiske beslutninger, og hvordan jeres hverdag helt lavpraktisk er organiseret.
Tidligere var formål blot en brand øvelse. I dag er formål lig med forretning og den mest kommercielle, relevante og effektive indretning for virksomheder, der har en ambition om  at gå på to ben.

Outcome

– Lær om de grundlæggende principper for at blive formålsdrevet som virksomhed
– Lær om fordelene og effekten ved at være seriøs omkring formålet
– Få det praktiske indblik i, hvordan en relevant virksomhed ser ud i 2024
– Lær, hvordan du aktiverer formålet i en travl og meget kommerciel virkelighed
– Find ud af, hvordan nogle af de mest ambitiøse og innovative virksomheder i verden ledes ud fra et formål
– Lær de faser at kende, der bringer en virksomhed fra formålsbevidsthed til autentisk formålsacceleration

Tidligere var formål blot en brand øvelse. I dag er formål lig med forretning og den mest kommercielle, relevante og effektive indretning for virksomheder, der har en ambition om at gøre nytte uden for virksomheden selv.

Datoer

Specifikke aftalte datoer.

Lokation

Efter aftale.

Teachers

Direktør, Co-founder & forfatter Christoffer Ritzau.

Forbrugerne orienterer sig igennem din identitet, der udspringer af dit autentiske formål. Det er formålet, og måden man realiserer det på, der differentierer virksomheden fra alle andre.

– Danish Network Association –

Få styr på baseline