Et samarbejde med DNA

For at forstå jeres virkelighed og være i stand til at rådgive jer på højeste højt niveau, skal vi have en relation. Vi kan ikke skabe resultater ved at gå ind og ud af virksomheden og efterlade PowerPoints og rapporter uden eksekvering.

Derfor har vi en medlemsmodel, som meget effektivt sikrer, at vi konstant bevæger os fremad – sammen, og hvor begge sider af bordet leverer resultater.

Vi insisterer på at have en dyb relation

DNA handler passioneret og ambitiøst om at hjælpe andre mennesker med at lykkes. Vi er eksperter i kommerciel udvikling af virksomheder og fokuserer kompromisløst på eksekvering.

Det er vores erfaring, at langt de fleste virksomheder har en forudsætning for at lykkes. Ofte er den primære årsag til at virksomheder ikke lykkes, at de er dårligt organiseret internt og mangler ofte en operationel strategi, som alle arbejder efter.

De mest succesfulde virksomheder har indrettet deres dagligdag på en måde, hvor de kommer i mål med deres projekter. Det lyder banalt – men realiteten er, at de færreste har en velstruktureret hverdag, der sikrer, at alle i virksomheden kommer i mål med deres respektive projekter og opgaver.

Hertil hjælper vi virksomheder med at blive eller forblive relevante ved at sikre, at de tjener penge og desuden arbejder mod en ambition om at være en virksomhed, der arbejder for verden og ikke bare er i den.

Eksekvering er centralt og vedvarende

De virksomheder, der lykkes har et ‘proces-mindset’, hvor de insisterer på at rykke hver dag i stedet for et ‘mål-mindset’, hvor de taler om en ønsket tilstand, de gerne vil have virksomheden over i.

Det er de daglige handlinger og vedholdende, effektive processer, der skaber de bedst indrettede og relevante virksomheder. Store, forkromede strategiplaner er ineffektive.

DNA hjælper virksomheder med organisering af hverdagen helt lavpraktisk, så den kører langt mere effektivt i en struktur, hvor enhver medarbejder i virksomheden for de mest optimale rammer for at lykkes.

I skal have lyst - vi skal have lov

Fundamentet for at vi kan hjælpe er, at I reelt ønsker hjælp. I skal have lyst – og vi skal have lov. Er der modstand på at få hjælp, sparring og feedback, så lykkes vi ikke sammen.

De virksomheder, der løbende får kvalificeret sparring, kommer ganske enkelt længere end andre virksomheder. Virksomhederne bliver holdt oppe på at være fokuserede, strukturerede og effektive i deres hverdag. Vi skaber den nødvendige struktur og hjælper med de nødvendige transformationer for at realisere virksomhedens økonomiske ambition og det overordnede formål.

Vi har samlet alle kompetencer under ét tag. I kan få al den hjælp, I skal bruge for at lykkes – ét sted. Det giver markante fordele, at I konstant får opmærksomhed fra erfarende folk, der kan håndtere jeres udfordringer og hjælper jer til at skabe fremdrift.

De ting vi ikke kan løse selv håndteres af nøje udvalgte og dygtige partnere, herunder webudvikling, grafisk design, juridisk rådgivning, performance marketing og kontrakter af en hver art, logistik m.v.

I skal have lyst – og vi skal have lov.

– Danish network association

Få styr på baseline