Ønsker du et markant skub fremad? Ønsker du at blive langt mere relevant i markedet? Skriv i dag og lad os undersøge dine muligheder.

arrow2

Christoffer Ritzau
cr@danishnetworkassociation.dk
+45 2332 2033

Små 100 virksomheder er allerede medlemmer og en del af DNA familien.

Som medlem af DNA får du fri adgang til løbende sparring og forretningsudvikling i ét kontingent (én samlet pris) – vi er altid tilgængelige og hjælper jer helt i mål. Den løbende sparring er stærkt fokuseret og kan omhandle mange aspekter. Vi arbejder selektiv med virksomheder, men tager gerne et møde med alle for at undersøge om der er et konkret grundlag at samarbejde på. Vi arbejder for enkeltmandsvirksomheder til virksomheder, der omsætter for adskillige milliarder.

Et medlemskab starter på kun 3500,- om måneden.

Vi er meget kommercielle og salgsfokuserede i vores tilgang og står op hver morgen for at hjælpe vores medlemmer med at vinde i et benhårdt marked, hvor produktet typisk kun er 30 % af succesen. Det er evnen til at fjerne bullshit, organisere sig og evnen til eksekvere hverdag som, der flytter virksomheden.

Vores medlemmer er typisk ambitiøse virksomheder, der ønsker at:

• Komme videre og få hævet deres salgspotentiale markant
  • Få deres produkter, designs eller ydelser ud internationalt
  • Arbejde fokuseret med at skabe resultater og ønsker hjælp til deres udfordringer
  • Bruge tiden effektivt og ikke finder sig til rette i en reaktionær branche- eller erhvervsorganisation
  • Få meget konkrete og praksisorienterede løsninger
  • Toprådgivning med national og international rækkevidde
  • Hurtig eksekvering og en proaktiv tilgang

Kontakt os i dag og lad os undersøge om vi har en meningsfuld fremtid sammen.

Binding & udmeldelse

Binding er kun løbende måned plus tre måneder adgangen.

Opsigelse af medlemskabet skal ALTID ske på skrift. Der er IKKE mulighed for pause, men man er velkommen til at melde sig ind og ud efter behov.

Udmeldelse sker fra det tidspunkt vi modtager det skriftligt og fra det  tidspunkt så løbende måned plus tre måneder. Man modtager en skriftlig bekræftelse.

Da vores udmeldelsesfrist er meget kort bliver dette princip aldrig fraveget.

TILMELDING FOR GODKENDTE MEDLEMMER HER

Christoffer Ritzau
cr@danishnetworkassociation.dk
+45 2332 2033

Formål - En god forretning

Få bogen gratis - Formål - en god forretning

Lær hvordan I gør Formål til en god forretning, der får jer sikkert igennem krisetider, er vækst-katalysator i opgangstider og hjælper jer til at performe markant bedre i forretningskritiske discipliner. Få bogen tilsendt gratis allerede nu.

Datapolitik

You have Successfully Subscribed!