Ansøg om medlemskab
hos DNA

Jeg har læst, forstået og har bemyndigelse til at acceptere følgende:

1. Medlemskabet betales forud per kvartal, og adgang til hele DNAs partnernetværk aktiveres efter opstartsmødet.
    2. Binding af medlemskab er kun løbende måned plus 3 måneder.
    3. Der er ikke mulighed for 'pause' eller andre forhold i medlemskabet, men man er velkommen til at melde sig ud og komme igen.
    4. Udmeldelse skal være skriftlig og skal stiles til fp@danishnetworkassociation.dk
    5. Udlæg afregnes efter regning og kørsel uden for Storkøbenhavn afregnes efter statens takster for kørsel i egen bil, dog altid kun efter forudgående aftale med kunden.
    6. Jeg vedkender mig, at have læst og accepterer alle ovenstående forhold.
    7. Inkluderet i medlemsgebyret er årligt 10-12 faste møder @ 1,5-2 timers varighed per gang. På disse møder lægger vi planen og hjælper dig løbende i mål med aftalte aktiviteter. Dertil har du ’rød telefon’ som betyder løbende telefonisk sparring, opfølgning og hjælp med alt hvad du måtte have af behov. Skal vi producere eller overtage en opgave for dig tillader vi os sende en faktura efter medgået tid og altid efter forudgående aftale eller tilbud. Du kan også altid i perioder køber ekstra møder hvis der er behov for det.
    Ja, jeg accepterer.

----

Når din virksomhed bliver medlem i Danish Network Association (DNA), og undervejs i vores løbende samarbejde, beder vi dig om følgende oplysninger:
    Virksomheds-navn, -adresse, -telefonnummer, CVR nr. og e-mail samt kontaktpersoner(s) navn, e-mail og telefonnummer.
    Vi registrerer disse oplysninger med det formål at vores samarbejde kan gennemføres effektivt og smidigt.
    Oplysningerne registreres hos DNA og opbevares under medlemskab samt hvis medlemskabet opsiges, efterfølgende i 5 år (i henhold til bogføringsloven). Herefter slettes oplysningerne.

Ja, jeg accepterer.

Få styr på baseline