Formålsbogen

Hvis du er lidt mistænksom, old-school eller tilbageholdende, vil vi gerne henvise dig til vores bog eller siden Data & Viden, hvor du finder et udvalg af dokumentation, der formidler virksomhedens formål og dens kommercielle og meningsfulde gevinster. Selv et lille uddrag af den overvældende dokumentation er overbevisende. Værdien af at være formålsbaseret overalt i din organisation er simpel logik. Det er common sense – nu skal det være common practice. 

Hvis du vil forstå, hvad vi tror på gennem erfaring og data – så er vores bog et godt sted at starte. Det formålsdrevne perspektiv er den eneste vej til den højeste og mest relevante, kommercielle organisation. Det er den eneste måde at blive den bedste indenfor salg, ledelse, kommunikation, kultur og mennesker.

Når en virksomheder sætter sig for at skabe meningsfuld forandring i verden på en afbalanceret måde, antænder det passion og skaber potentiale for at skabe velstand og realisere ønskede ambitioner. I disse relativt velhavende tider er søgen efter mening intensiveret på tværs af alle brancher. Dette genererer et sundt krav om kvalitet og omhyggelig overvejelse af, hvad end du foretager dig.

Et klart formål taler til selve eksistensen og det overordnede drive i en virksomhed. En klar forståelse af formålet hjælper med at styre mennesker gennem forandring, løfte motivationen og bestemme et ultimativt fokus for hele organisationen. Formål gør den daglige udførelse ubesværet, når alle, uanset position, forstår, hvilken retning der betyder noget. 

 

En klar forståelse af formålet hjælper med at styre mennesker gennem forandring, løfte motivationen og bestemme et ultimativt fokus for hele organisationen. Formål gør den daglige udførelse ubesværet, når alle, uanset position, forstår, hvilken retning der betyder noget. 

– Danish Network Association

Being a purpose-driven company is about putting your money where your mouth is and committing to something so important and inspiring that it is impossible to ignore. Is that the current reality in your company?

Purpose – Simply good business

Få styr på baseline

Formål er forretning

Vores tilgang

Vores holdninger

Struktur i hverdagen

Fra strategi til eksekveringen

Bliv medlem

Bliv en del af DNA