Cardiolab
Speciallæge klinik

“Der er hos DNA et kontinuerligt fokus på vores kernefortælling og formål som er med til at holde fokus, ligesom vi løbende bliver udfordret på vores forretning, organisering og at vores beslutninger er truffet med baggrund i data og viden om bl.a. konkurrenterne.”

– Janet Alsø / CEO og co-founder

Anbefaling

“Cardiolab har været medlem hos DNA i små 3 år. Vi lærte DNA at kende igennem et sund vækst forløb hos Erhvervshus hovedstaden og engagerede derefter DNA til at træne os i salg.

Vi har oplevet et nærvær, forretningsforståelse og en kommerciel og strategisk sparring som vi er særdeles tilfredse med. Der er hos DNA et kontinuerligt fokus på vores kernefortælling og formål som er med til at holde fokus, ligesom vi løbende bliver udfordret på vores forretning, organisering og at vores beslutninger er truffet med baggrund i data og viden om bl.a. konkurrenterne.

Vi kan på det varmeste anbefale et medlemskab hos DNA.”

– Janet Alsø / CEO og co-founder

Om Cardiolab

Vi tilbyder sundhedstjek til private og til erhverv. Vi afdækker din risiko for blodpropper med en omhyggelig ultralydsskanning og rådgivning om forebyggelse og opfølgning. Ultralydsskanningen vil vise, om du aflejre kolesterol i dine årer. Hvis det er tilfældet, så arbejder vi sammen med dig om at finde den bedste mulighed for at forebygge bedre for at undgå blodpropper eller hjerte-kar sygdomme.

Vi fokuserer altid på forebyggelse, så du kan undgå at udvikle livsstilsygdomme som  åreforkalkning, diabetes, hjertesygdomme og bedst muligt forebygge blodpropper.