d line A/S
Dansk design i
rustfrit stål

Senest har DNA bistået os med udvikling af vores strategi frem mod 2026 – herunder at skabe en klar og præcis formulering af vores formål. Det klare formål styrker os både internt og eksternt

– Peter Bjertrup / CEO

Anbefaling

d line har haft et samarbejde med DNA siden begyndelsen af 2014. Den vigtigste del af vores samarbejde er sparring omkring forretningsudvikling. Vi sætter stor pris på en åben og ikke forudindtaget dialog. Herudover er det også vigtigt for os, at DNA er i stand til at tænke ud af boksen og udfordre forskellige løsninger.

Vi har også modtaget støtte og sparring på områder som positionering og branding, PR og rekruttering. Alt dette har givet gode resultater. For os er DNA en meget kompetent ekstra ressource, som vi kan trække på, når der er brug for det.

– Peter Bjertrup, CEO, d line

Om d line

d line er en moderne dansk designvirksomhed, som udvikler og håndforarbejder holdbare, arkitektoniske løsninger til døren og badeværelset i syrefast, rustfrit stål.

Vores tilgang til design er simpelt og holdbart. Vi er designet af arkitekter til arkitekter, så enhver løsning, der er blevet produceret af d line, er omhyggelig i sin form, funktion, følelse og konstruktion. Med en kompromisløs tilgang til håndværk og kvalitet, samt et gennemstrømmende fokus på funktion, format og karakter, er ethvert d line produkt strømlinet og uden overflødige detaljer.