Enamel Copenhagen
Smykkedesign

Anbefaling

”Jeg har købt mig til en virkelig fokuseret ven.”

“I begyndelsen af mit medlemskab hos DNA var jeg skeptisk. Kunne man virkelig finde rådgivere med stor forretningsforståelse, nærhed, strategisk indsigt og samtidig undgå snak og ”bullshit”. Her efter ca. 4 års medlemskab må jeg bare klart og entydigt sige, at alt hvad jeg ledte efter, har jeg fundet i DNA.

DNA’s arbejdsmetode er alt det, jeg skriver ovenfor. Der er strategisk fokus med afsætning i min virksomheds formål, og der er mængder af erfaring i ledelse, retailing og mode. Vi starter hvert møde med at følge op på gensidige aftaler fra sidste møde, og så står de til rådighed næsten 24/7 når jeg har en udfordring der har kaldt på et andet synspunkt end mit eget.”

– Marie Rantzau, smykkedesigner og ejer

Om Enamel

Enamel Copenhagen er grundlagt af smykkedesigner Marie Rantzau i 2012. Siden dengang har virksomheden oplevet en overvældende succes og omsætningen er de sidste 3 år steget med mindst 30% – år efter år. Der er mange gode grunde til succesen. Teamet bag er stærkt og arbejdsglæde og trivsel er nøgleord blandt værdierne hos medarbejderne.

Endelig har Enamel et helt særligt formål om at skabe en unik kundeoplevelse fyldt af overraskelser, glæde og kærlighed. Dette er ikke bare tom snak, for hver dag efterlever Enamels mange dygtige medarbejdere, at smykker er forbundet med store følelser som værdsættes i mange år hos den tilfredse kunde.