Vi er  ‘doers by heart’ og stopper når vi er færdige

Vi er drevet af data, moderne forretningslogik og er menneskecentreret i kernen i alt, hvad vi gør. Her får du en dybere forståelse af, hvordan vi går fra bevidsthed til acceleration af formål i samarbejde med nogle af de mest ambitiøse og progressive virksomheder, du kan finde.

På de følgende sider finder du de eksekveringsområder, vi understøtter. Hvert enkelt område er yderligere opdelt i underområder, som din virksomhed kan vælge imellem for at eksekvere dit formål og din strategi.

– Danish Network Association

Purpose is one of the most exciting opportunities I’ve seen for this industry in my 35 years of marketing. Done properly, done responsibly, it will help us restore trust in our industry, unlock greater creativity in our work, and grow the brands we love.
(Unilever’s Sustainable Living Brands grew in 2018 69% faster than the rest of the business)

– Alan Jope, CEO of Unilever