Tine Mouritsen

Tilbage til referencer

Anbefaling

Da jeg blev spurgt om at skrive en reference, var det første der faldt mig ind; DNA, de har min ryg! De er der altid med sparring og inputs. Ærlige, gode og nye vinkler på mit brand og har tydeligvis stor indsigt i min branche. Altid med mit bedste for øje og med et direkte kommercielt fokus. De handler på tingene.

Økonomioptimering, medarbejderrådgivning, kontrakter, tilbudsgivning, teamudvikling, salg og struktur, er forhold de har hjulpet mig med løbende i en meningsfuld og operationel form. Hertil bliver jeg altid udfordret på mit formål, min relevans, fokus og hvor jeg eksisterer. De skubber, udfordrer og kræver seriøs tilgang til arbejdet.

DNA har fokus på forretningsudvikling og tilbyder konkret sparring med en absurd stor videns kapacitet på de dele der giver kommerciel fremdrift. Det har specielt i år boostet min business, mit aktivitetsniveau og mit fokus har ændret sig og alt er blevet sjovere. Sidste år var mit fokus på produktudvikling, hvor royaltyopgaver var i centrum og der var afgørende med solid opbakning på alle parametre. Hvis du vil udvikle jeres virksomhed, er DNA det rigtige sted.

Om Tine Mouritsen

Tine Mouritsen er uddannet fra Kunstakademiets Arkitektskole i 2000 og har siden 2003 arbejdet som arkitekt, møbel- og rumdesigner under eget navn. Kunderne er bl.a. LE KLINT, GRID, Luceplan, By & Havn, Erik Jørgensen og FONA.

Tine fik sit gennembrud med den bæredygtige møbelserie, Qo2, der blev lanceret under COP15 i København i december 2009. Det førte til, at hun i 2010 – i øvrigt som feltets eneste – var nomineret i både Bo Bedre og Bolig-magasinets Design Awards som hhv. Årets Designer og Årets Upcoming Designer.
Tine har stærke designkompetencer inden for møbeldesign og rumindretning både til det private og offentlige rum – og er en eftertragtet designer til bl.a. udstillinger og messer.

Udgangspunktet er ”less is more” med klare, enkle koncepter, der altid tager udgangspunkt i kundens eller opgavens DNA, historie og fremtidsvisioner.
Formål - En god forretning

Få bogen gratis - Formål - en god forretning

Lær hvordan I gør Formål til en god forretning, der får jer sikkert igennem krisetider, er vækst-katalysator i opgangstider og hjælper jer til at performe markant bedre i forretningskritiske discipliner. Få bogen tilsendt gratis allerede nu.

Tak, du modtager nu bogen inden længe.