Anbefaling

”Som ejer af en ung virksomhed i kraftig vækst, har jeg brug for regelmæssig rådgivning, så jeg udvikler min virksomhed på den mest sunde og organiske måde. Selvom jeg har et fantastisk team, er jeg stadig ejer og leder og jeg føler mig nemt alene, når jeg skal tage store beslutninger. Siden jeg blev medlem af DNA er den følelse forsvundet.

DNA har givet mig et nyt overblik over min virksomhed ved at guide og udfordre mig på en yderst professionel måde. Jeg er blevet sparet for en masse tanker, penge og tid ved at samle forretningsudvikling, forhandlinger og kontraktuelle spørgsmål i et medlemskab. Jeg har kun mødt professionelle mennesker, som virkelig ønsker at se mig og min virksomhed lykkes – det giver mig en ro og sikkerhed, som penge ikke kan købe.”

– Nina Bruun / CEO

Om Nina Bruun

Nina hjælper, som freelance konsulent, brands med at connecte (eller re-connecte) brands med deres kunder gennem design og visuelle fortællinger. Hendes rådgivning er baseret på trend forecasts, en unik forståelse for kunst og farver, erfaring fra designindustrien og en værdifuld viden og indsigt i digitale vaner.

Nina Bruun har base i København og har en kandidatgrad i Møbel- og rumdesign fra Det Kongelige Danske Kunstakademi. I udviklingen fra designer til branchekonsulent har Nina skabt en niche på den nordiske design scene. Hun er blevet fremhævet af blandt andet Wallpaper, Design Milk, Herald Tribune og Le Figaro, som en ledende kilde til interiør trends, viden om farver og design forecasts.

Nina arbejdede for den danske designvirksomhed Muuto inden hun startede sin egen virksomhed. Her var hun ansvarlig for farver, trends, tekstiler og design management, hvilket betyder, at Nina har viden om alle aspekter af interiør designprocessen fra produkt briefs til photo shoots og digitale kampagner.

Som designer har Nina modtaget en Rod Dot Design Award og hendes arbejde er en del af samlingen på Museum of Arts and Design i New York. .