Få hjælp til dit website

Vi samarbejder udelukkende med Thomas Bech, der har været tæt på DNA og alle vores kunder de sidste 6 år. Thomas er super kompetent og kan realisere projekter på højeste niveau, men arbejder i øjnehøjde hele vejen. Har idag en betydelig erfaring som webudvikler og designer. Gennem årene har Thomas hjulpet en stor del af DNA’s medlemmer med deres online tilstedeværelse samt forskellige grafiske opgaver. Mange af de kunder er ledende indenfor design og arkitektur og stiller herved markante krav til kvalitet. Thomas startede sin karriere i DNA.

Thomas har primært sit fokus på WordPress, hvor han både kan rådgive og videreudvikle på eksisterende løsninger, samt designe og udvikle spritnye websites og webshops. Du kan se Thomas' portefølje her https://thomasbech.dk

Vores løsninger i samarbejde med Thomas er uhyre konkurrencedygtige, da vi oplever, at alt for mange aktører er for dyre og gør hele processen for kompliceret. Det er et håndværk.
Formål - En god forretning

Få bogen gratis - Formål - en god forretning

Lær hvordan I gør Formål til en god forretning, der får jer sikkert igennem krisetider, er vækst-katalysator i opgangstider og hjælper jer til at performe markant bedre i forretningskritiske discipliner. Få bogen tilsendt gratis allerede nu.

Tak, du modtager nu bogen inden længe.