Pension til dine ansatte

Velliv leverer attraktive pensionsløsninger til mere end 300.000 danskere og er partner til DNA. Det har afgørende betydning for din tryghed og dine muligheder – både i tiden på arbejdsmarkedet og i tiden efter.

Derfor vil du opleve, at vi er nysgerrige på, hvem du er, og hvordan du lever dit liv. På den måde kan vi sikre, at din pensionsordning passer til lige netop dig og dine behov.

Ren besked og klare anbefalinger.

Som pensionsselskab er vi en del af mange kunders livshistorie – gennem arbejdslivet, i livskriser og gennem alderdommen. Det forpligter og stiller krav til vores finansielle performance og vores rådgivning i særdeleshed. Og det nødvendiggør, at vi giver ren besked. Ren besked om muligheder og kvalificerede anbefalinger. Og ren besked om tendenser og udvikling.

Kontakt Mads Vallentin
Pensionschef Velliv
mads.vallentin@velliv.dk

Formål - En god forretning

Få bogen gratis - Formål - en god forretning

Lær hvordan I gør Formål til en god forretning, der får jer sikkert igennem krisetider, er vækst-katalysator i opgangstider og hjælper jer til at performe markant bedre i forretningskritiske discipliner. Få bogen tilsendt gratis allerede nu.

Tak, du modtager nu bogen inden længe.