We are social and the coffee is free / DORTHEAVEJ 12, BAGHUSET
2400 KØBENHAVN NV
Om DNA
Danish Network Association ApS
CVR: 35140824
Dortheavej 12, Baghuset
2400 København NV
Christoffer Ritzau har en kommerciel baggrund fra det private erhvervsliv, Ugebrevet Mandag Morgen og herefter direktør for guldsmedebranchen i Danmark og senere som direktør for modeindustrien (DM&T). Har arbejdet intenst med forretnings-, strategi- og organisationsudvikling, identitet, kommunikation, salg og konceptudvikling gennem høj interaktion med flere hundrede virksomheder i flere år.
Christoffer er specialist i afkodning af virksomheder formål og eksekvering af det i hele forretningen. Har hjulpet over 100 virksomheder med at finde deres formål, senest en af Danmarks største finansielle institutioner, men engagerer sig i alle typer ambitiøse virksomheder.
Har endvidere været engageret i en række tillidsposter som World Jewellery Association, DI, DA, DE, Resonans A/S og Copenhagen Exhibition Group A/S. Uddannet Roskilde Universitet i kommunikation, økonomi og psykologi.

Frederik Petersen har mange års bred international ledelseserfaring fra det private erhvervsliv. Frederik har arbejdet i 15 år i den internationale design virksomhed d line, herunder mere end 6 år i henholdsvis England og Tyskland. Frederik har bred international erfaring med ledelse, salg, strategi, produktmanagement samt organisationsudvikling. I flere år var Frederik salgsdirektør i d line, og i 2010 var han en central del af et management buy-out af virksomheden, hvorefter Frederik indtrådte som adm. direktør samt medejer af d line – et ejerskab han fortsat er en del af.
Frederik besidder – foruden sit arbejde i DNA – en række bestyrelsesposter. Frederik har en kandidatgrad fra Roskilde Universitet i psykologi og erhvervsøkonomi, og har endvidere en lederuddannelse fra IMD businessskole i Lausanne, Schweitz.

Kontakt
John Lemkow
Partner
jl@danishnetworkassociation.dk
+45 2080 8060
John Lemkow har mere end 20 års international erfaring fra nogle af verdens største spillere indenfor Fast Moving Consumer Goods (FMCG). John har boet og/eller arbejdet i Sverige, Finland, Litauen, Letland, Frankrig og Skotland og var senest Administrerende Direktør for Scandinavian Tobacco Group i Skandinavien. John er kommerciel generalist, mens hans primære kompetencer ligger indenfor strategi, organisationsudvikling, ’route to market’ og porteføljeoptimering.
De sidste ca. 5 år har John anvendt sin erfaring til at hjælpe små og mellemstore selskaber i primært Danmark til at lykkes med implementeringen af deres strategi i enten bestyrelsesroller eller som betroet rådgiver.
John er oprindelig uddannet Cand. Merc. fra CBS og har siden suppleret med en bestyrelsesuddannelse fra INSEAD.

Janni Poulsen kommer med en solid baggrund i mode- og detailbranchen, med bl.a. stillinger som Product & Design Manager hos Change of Scandinavia, Brand-&Product Manager (for dame tekstil) hos Coop. Har et stærkt fundament i produktudvikling og indkøb, og har arbejdet intenst med produkt/sortiment optimering med fokus på at skabe de bedste betingelser for salg.
Ligeledes stærk erfaring med merchandising-, koncept- og retail udvikling, branding og identitet, ledelse og organisationsudvikling gennem tydelig strategi og funderet i sunde processer/strukturerer.
Den kreative uddannelsesbaggrund, er blevet styrket med en HD fra CBS og 14 års ledelseserfaring.

Thomas Bech har trods sin unge alder en del års erfaring som freelance webudvikler og designer. Gennem årene har Thomas hjulpet en stor del af DNA’s medlemmer med deres online tilstedeværelse samt forskellige grafiske opgaver, hvor han også startede sin karriere.
Thomas har primært sit fokus på WordPress, hvor han både kan rådgive og videreudvikle på eksisterende løsninger, samt designe og udvikle spritnye websites og webshops.
Vores løsninger i samarbejde med Thomas er uhyre konkurrencedygtige, da vi oplever, at alt for mange aktører er for dyre og gør hele processen for kompliceret. Det er et håndværk.

Velliv leverer attraktive pensionsløsninger til mere end 300.000 danskere og er partner til DNA. Det har afgørende betydning for din tryghed og dine muligheder – både i tiden på arbejdsmarkedet og i tiden efter.
Derfor vil du opleve, at vi er nysgerrige på, hvem du er, og hvordan du lever dit liv. På den måde kan vi sikre, at din pensionsordning passer til lige netop dig og dine behov.
Ren besked og klare anbefalinger.
Som pensionsselskab er vi en del af mange kunders livshistorie – gennem arbejdslivet, i livskriser og gennem alderdommen. Det forpligter og stiller krav til vores finansielle performance og vores rådgivning i særdeleshed. Og det nødvendiggør, at vi giver ren besked. Ren besked om muligheder og kvalificerede anbefalinger. Og ren besked om tendenser og udvikling.
