Vores services

Vi kan se, at mange ambitiøse virksomheder er i besiddelse af et kæmpe uudnyttet potentiale. De er ofte utroligt kreative og yderst ambitiøse, når det kommer til deres udtryk, produkter og koncept.

Men de er ikke i kontakt med deres kunders behov og der mangler synergi mellem strategi, organisation og engagement – drivkræfter når det kommer til vækst.

Vi har også en digital afdeling, hvor vi udvikler identitet, hjemmesider, 3D og & animation

Se DNA digital her

Se services

Konceptet

Vi oplever, at mange ambitiøse virksomheder sidder på et voldsomt uudnyttet potentiale. De er ofte fantastisk funderet i det kreative univers og stærkt ambitiøse – om det så er udtryk, produkter eller et passioneret koncept. Men de er ikke i kontakt med deres kunders behov og formår ikke at skabe synergi mellem den strategiske retning, de organisatoriske rammer og det engagement, der skal til for at drive udviklingen. Dette gælder særligt på den kommercielle bane, som i dag er mindst 50% af virksomheders forudsætning for succes. Salget af jeres produkter bør fylde 30-40% af tiden.

Her taler vi om økonomistyring, aftaler, agenter, ledelse, komplementære kompetencer, CRM-systemer, strategi, forhandling, supply chain mv. Det er på disse områder, vi arbejder med vores kunder. Men som mange andre eksterne partnere kommer vi ikke bare med analysen – det er for nemt – vi bliver og laver tingene sammen med dig eller jer. Alt sammen indenfor vores medlemspris.

Vi tilbyder derfor praksisorienteret og nærværende sparring til din virksomhed indenfor alle områder af værdikæden. Det handler om jer. Vi lytter omhyggeligt til jeres udfordringer, som bliver omdrejningspunktet for vores videre samarbejde. Da vi dagligt arbejder for omkring 100 kompetente virksomheder indenfor mode, smykker, hospitality, arkitektur, produktion og design, har vi en meget god viden om, hvad der virker og bringer jer fremad.

Vi udfordrer jer, stiller de kritiske spørgsmål og foreslår konkrete løsninger, som vi udvikler sammen. Det betyder, at vi hjælper jer HELT i mål. Vi fokuserer på forretningsudvikling og er suverænt drevet af at hjælpe kreative mennesker til kommerciel succes. Vi kan dokumentere, at modellen skaber vækst og I er velkomne til at udfordre os over en kop kaffe!

We are do’ers

Transformation

Opgrader din virksomhed
Eksekvering, strategi og handling
Internationale CO-LABs

Digital

High-end hjemmesider
3D illustrationer & video
Grafisk design

Gå til DNA DIGITAL subsite

Salg

Salg i dag er formidling
Udvikling af din platform
Dagligt fokus er essentielt

Ejerforhold & kapital

Vi Gør dig klar til investorer

vi Finder de rigtige

vi Hjælper dig med eksekveringen

Identitet

Formål er udgangspunktet
Vi gør dig relevant
Vi rådgiver dig, så du kan inspirere

Rekruttering

Vi finder talent
Vi forstår hele processen
Vi designer de første 100 dage

En kommerciel ven i Danmark?

Vil du gerne ind på det skandinaviske marked?
Vi skyper med medlemmer fra hele verden
Vi hjælper dig til et netværk i Danmark

DNA universitet

Vi udvikler interne programmer
Vi underviser og coacher mennesker
Vi holder foredrag om specifikke emner/p>

Strategiske partnere

For at kunne supportere effektivt og lavpraktisk har vi samlet Danmarks mest markante rådgivningsvirksomheder i DNA. Det betyder, at jeres virksomhed i medlemskabet får fri adgang til konktrakter, rådgivning og sparring indenfor forretningskritiske områder som jura, fragt, online medier, forsikring, pension mv. I kan til enhver tid få gratis og topprofessionel rådgivning, som I kan bruge som beslutningsgrundlag. Det giver en kvalitet og en sikkerhed i en intensiv og foranderlig dagligdag. Mange af vores medlemsvirksomheder arbejder globalt, og derfor har vores partnere naturligvis også global rækkevidde.

Alle personer i vores partnernetværk er håndplukkede for at sikre en personlig, hurtig og kvalitativ support. DNA modtager hverken kick backs eller provision fra vores partnere. Vi søger alene kvalitet og service.