Vores koncept.

DNA handler passioneret og ambitiøst om at hjælpe andre mennesker! Vi er eksperter i kommerciel udvikling af virksomheder.

DNA er et kontroversielt og unikt koncept, der bryder med den måde virksomheder typisk modtager hjælp til at udvikle deres forretning. We are doers by heart.

Vi repræsenterer et opbrud på konsulenthuse, erhvervsorganisationer og brancheorganisationer, der typisk blot leverer den uforpligtende analyse. DNA arbejder operationelt med det der er langt sværere – ”hvordan”. Vi hjælper med at få strategierne til at virke i en travl hverdag. Vi fokuserer på jeres værdikæde og går all-in på jeres udfordringer med support fra vores kommercielle netværk, der rummer mere end 2.000 ressourcepersoner.

Vi tror på at fremtiden tilhører de virksomheder og organisation, der er i direkte kontakt med deres kunders og brugeres behov og er i stand til at reagere på dem. Vi ved, at der skal rigtig meget til at vinde, men det er vores oplevelse, at det kan lykkedes, hvis man fokuserer og tør at tage beslutninger.

Lær mere

Hvad vores medlemmer sig om os

”Vi er en mellemstor virksomhed, der havde brug for en sparringspartner på direktionsniveau så vi kunne flytte virksomheden til det næste niveau. Gennem DNA har vi fået adgang til forretningskritiske og dedikerede konsulenter, som udfordrer os, giver feedback og sparring og som tilbyder nærværende assistance, når det kommer til vores udfordringer.”

Rasmus Byriel, CEO & partner, Furnipart A/S

”Vi er en lille virksomhed i vækst. I takt med vores vækst har vi oplevet en række udfordringer og derfor havde vi brug for en sparringspartner, der kunne rådgive os om driften af vores virksomhed. Vores store udfordring er at vi gerne vil vækste på en organisk og rationel måde samt at sikre at vi tager de rigtige beslutning en route. Det er på disse områder DNA har hjulpet os - og stadig hjælper os. Hertil er det vigtigt at DNA arbejder på samme måde som os og at de altid er nærværende i deres rådgivning.”

Barbara Hvidt og Tine Holt Møller, CEO, Soft Gallery ApS

”DNA har givet mig et nyt overblik over min virksomhed ved at guide og udfordre mig på en yderst professionel måde. Jeg er blevet sparret for en masse tanker, penge og tid ved at samle forretningsudvikling, forhandlinger og kontraktuelle spørgsmål i et medlemskab. Jeg har kun mødt professionelle mennesker, som virkelig ønsker at se mig og min virksomhed lykkes - det giver mig en ro og sikkerhed, som penge ikke kan købe.”

Nina Bruun / CEO

”d line har samarbejdet med DNA siden begyndelsen af 2014. Grundpillen i vores samarbejde er sparring på områder inden for forretningsudvikling. Vi sætter meget pris på den åbne og ikke-forudindtagede dialog og de mange idéer. DNA er en meget kompetent partner på de her områder.”

Hans Christian Petersen, Chairman, d line