En meget kompetent ressource at trække på

“Vi har modtaget støtte og sparring på områder som positionering og branding, PR og rekruttering. Alt dette har givet gode resultater. For os er DNA en meget kompetent ekstra ressource, som vi kan trække på, når der er brug for det. Senest har DNA bistået os med udviklingen af vores strategi frem mod 2026 – herunder at skabe en klar og præcis formulering af vores formål. Det klare formål styrker os både internt og eksternt”

– Peter Bjertrup / CEO d line

Udviser en fin indsigt og forståelse for vores forretning

“Vi involverer DNA mere i hverdagen, og det giver en økonomisk ro over relationen. Endelig har DNA på fin vis formået at tilpasse deres sparring i takt med vores udvikling. De har med andre ord formået at vokse sammen med os, og vi er derfor trygge ved at anbefale dem som rådgivere til andre virksomheder, der er i gang med samme vilde vækstrejse som os selv.”

– Charlotte Walther  / COO

Meget nærværende og professionel rådgivning

“Essensen af DNAs forretningsmodel er utrolig stærk og effektiv. Når det kommer til udfordringer i hverdagen, er DNA en super sparringspartner – de er medvirkende til,
at vores virksomhed løbende udvikler sig.”

– Kasper Kullegaard / CEO

Vi udfordrer virksomheder og mennesker til at bruge deres kommercielle virke, så det at drive virksomhed og tjene penge gører nytte og bliver meningsfuldt både i og udenfor virksomheden.

– Danish Network Association