Furnipart

”Indtil nu, har vi ikke kunne finde et branchefælleskab, der passede til os. Vi er en medium størrelse virksomhed, som havde brug for en sparringspartner på direktionsniveau, der kunne hjælpe os med at flytte virksomheden til det næste niveau.

Gennem DNA har vi fået adgang til forretningsorienterede og meget dedikerede konsulenter, der udfordrer os, giver sparring og generelt bare meget assistance.”

Rasmus Byriel, CEO & partner, Furnipart A/S

Nina Bruun

”Som ejer af en ung virksomhed i kraftig vækst, har jeg brug for regelmæssig rådgivning omkring, hvordan jeg udvikler min virksomhed på den mest sunde og organiske måde.

Selvom jeg har et fantastisk team, er jeg stadig ejer og leder og jeg føler mig nemt alene, når jeg skal tage store beslutninger. Siden jeg blev medlem af DNA er den følelse forsvundet.”

Nina Bruun / CEO

Soft Gallery

”Vi er en mode virksomhed i markant vækst og som vi udvikler os, oplever vi en række udfordringer. Vi havde virkelig brug for en sparringspartner og rådgivning om hvordan man styrer en virksomhed. Vores store udfordring er at vækste på en organisk og rationel måde og tage de rigtige beslutninger undervejs. Det er lige præcis på disse områder at DNA har hjulpet os og kan hjælpe os i fremtiden.

Hertil er det vigtigt for os, at DNA arbejder på samme måde som os og at de altid er nærværende i deres rådgivning.”

Barbara Hvidt og Tine Holt Møller, CEO, Soft Gallery ApS

Norm

”DNA har været fremragende til aktivt og dynamisk at forstå vores behov og arrangere succesfulde ”ægteskaber” på rekordtid.

Det er lykkedes dem, proaktivt, at finde indtil hjertet af vores forretningsmodel og at forstå alsidigheden og kompleksiteten i den måde vi arbejder på. De har været fuldstændige pålidelige sparringspartnere, der har givet feedback på alle vores idéer og bekymringer.”

– Jonas Bjerre-Poulsen, medejer, Norm Architects

Soft Gallery