Mere end 100 virksomheder er allerede medlemmer og en del af DNA familien.

Som medlem af DNA får du fri adgang til løbende sparring og forretningsudvikling i ét kontingent (én samlet pris) – vi er altid tilgængelige og hjælper jer helt i mål. Den løbende sparring er stærkt fokuseret og kan omhandle mange aspekter.

Vi er meget kommercielle og salgsfokuserede i vores tilgang og står op hver morgen for at hjælpe vores medlemmer med at vinde i et benhårdt marked, hvor designet kun er 50 % af succesen.

Læs mere nedenfor

Lær DNA at kende

Vores medlemmer er typisk ambitiøse virksomheder, der ønsker at:

• Komme videre og få deres salgspotentiale realiseret
  • Få deres produkter, designs eller ydelser ud internationalt
  • Arbejde fokuseret med at skabe resultater og ønsker hjælp til deres udfordringer
  • Bruge tiden effektivt og ikke finder sig til rette i en reaktionær branche- eller erhvervsorganisation
  • Få meget konkrete og praksisorienterede løsninger
  • Toprådgivning med national og international rækkevide
  • Hurtig ekskevering og en proaktiv tilgang

Kontakt os i dag og lad os se om vi har en meningsfuld fremtid sammen.

Et medlemskab koster dig 0,001 x ‘din omsætning’ – dog

minimum 2.900 kr. + moms om måneden. Prisen er alt inklusiv

Kontingentet betales forud per kvartal og adgangen til alle DNA´s services aktiveres ved opstartsmødet, men før det skal vi drikke en kop helt uforpligtende kaffe.

Binding er kun løbende måned plus tre måneder. Opsigelse af medlemskabet skal altid ske på skrift.

TILMELDING FOR GODKENDTE MEDLEMMER HER

Strategiske partnere

For at kunne supportere effektivt og lavpraktisk har vi samlet Danmarks mest markante rådgivningsvirksomheder i DNA. Det betyder, at jeres virksomhed, i medlemskabet, får fri adgang til konktrakter, rådgivning og sparring indenfor forretningskritiske områder som jura, fragt, online medier, forsikring, pension mv. I kan – til enhver tid – få et gratis topprofessionelt beslutningsgrundlag i en given udfordring. Det giver en kvalitet og en sikkerhed i en intensiv og foranderlig dagligdag. Mange af vores medlemsvirksomheder arbejder globalt, og derfor har vores partnere naturligvis også global rækkevidde.

Alle personer i vores partnernetværk er håndplukkede for at sikre en personlig, hurtig og kvalitativ support. DNA modtager hverken kick backs eller provision fra vores partnere. Vi søger alene kvalitet og service.

Hvad vores medlemmer siger om os

”Vi er en mellemstor virksomhed, der havde brug for en sparringspartner på direktionsniveau så vi kunne flytte virksomheden til det næste niveau. Gennem DNA har vi fået adgang til forretningskritiske og dedikerede konsulenter, som udfordrer os, giver feedback og sparring og som tilbyder nærværende assistance, når det kommer til vores udfordringer.”

Rasmus Byriel, CEO & partner, Furnipart A/S

”Vi er en lille virksomhed i vækst. I takt med vores vækst har vi oplevet en række udfordringer og derfor havde vi brug for en sparringspartner, der kunne rådgive os om driften af vores virksomhed. Vores store udfordring er at vi gerne vil vækste på en organisk og rationel måde samt at sikre at vi tager de rigtige beslutning en route. Det er på disse områder DNA har hjulpet os - og stadig hjælper os. Hertil er det vigtigt at DNA arbejder på samme måde som os og at de altid er nærværende i deres rådgivning.”

Barbara Hvidt og Tine Holt Møller, CEO, Soft Gallery ApS

”DNA har givet mig et nyt overblik over min virksomhed ved at guide og udfordre mig på en yderst professionel måde. Jeg er blevet sparret for en masse tanker, penge og tid ved at samle forretningsudvikling, forhandlinger og kontraktuelle spørgsmål i et medlemskab. Jeg har kun mødt professionelle mennesker, som virkelig ønsker at se mig og min virksomhed lykkes - det giver mig en ro og sikkerhed, som penge ikke kan købe.”

Nina Bruun / CEO

”d line har samarbejdet med DNA siden begyndelsen af 2014. Grundpillen i vores samarbejde er sparring på områder inden for forretningsudvikling. Vi sætter meget pris på den åbne og ikke-forudindtagede dialog og de mange idéer. DNA er en meget kompetent partner på de her områder.”

Hans Christian Petersen, Chairman, d line

Stifterne.

Christoffer Ritzau har tidligere været administrerende direktør for Guldsmedebranchen i Danmark og for branche- og arbejdsgiverforeningen Dansk Mode og Textil. Han har igennem de sidste 15 år arbejdet med forretningsudvikling i flere hundrede virksomheder.

Frederik Petersen har senest været administrerende direktør for designvirksomheden d line a/s, som han stadig er medejer af. Frederik har igennem de sidste 15 år arbejdet med marketing, eksport, supply chain management og strategi i både Danmark, London og München.